Czytelnia pod Wierzbą to mała odskocznia od Wisteria Gardens, które staram się prowadzić nader regularnie.

Z wykształcenia literaturoznawcą, ale książki to po prostu moja pasja i szerokich, profesjonalnych opisów nie ma co się spodziewać. Czytam wiele gatunków: fantasy, popularnonaukowe, historyczne. Postanowiłam trochę pobawić się w recenzentkę i przybliżyć Wam książki, które brałam do rąk i które uważam za warte przeczytania lub wręcz przeciwnie, które omijać należy z daleka.

Opinie będą subiektywne, choć postaram się pisać zarówno i dobrych jak i złych stronach lektury, własne i na podstawie doświadczenia - nie będę pisała o niczym, czego przed oczyma nie miałam :)

Będzie także dział "wymiankowy" - mam wiele książek których chcę się pozbyć w drodze wymiany. Na warszawskim Grochowie można wpaść na kawę, przeszperać stos książek "do oddania" albo wymieć się :)


Comments (0)